torsdag den 27. marts 2014


Pressemeddelelse

Fra d. 1 april til d.13 april udstiller 3 kvinder på GALLERI 8240
Rolighedsvej 45a Risskov





Anne Lise Benjaminsen:

Jeg finder inspiration i naturen og de byer, som jeg har besøgt på mine mange rejser rundt i verden.

Jeg arbejder ud fra et bestemt motiv, men lader lys og skygge opstå i samarbejde, med det der foregår på lærredet, som så ender ud i figurative og non-figurative motiver.











Inge-Lise Leth Jensen:


Jeg bruger lang tid på hver enkelt maleri, og bruger værktøj af forskellig slags. Resultatet bliver mange lag maling, inden jeg er tilfreds med resultatet.








Hanne Max Christiansen:

Jeg arbejder koloristisk, abstrakt og ekspressivt med holdepunkt i naturen og gerne i temaer. I udstillingen viser jeg også unika beklædning. Udover mine malerier, arbejder jeg også unofilt i uld og silke, samt håndvævet skaftevæv og håndlavet papir.